loading...
اصل دانلود
ali بازدید : 188 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیرت تایپ Microsoft Office 2013

دانلود نرم افزار بی نظیر و محبوب Microsoft Office 2013

دانلود مدیریت تایپ ورژن جدید / Download Microsoft Office 2013final

دانلود رایگان با لینک مستقیم از اصل دانلود


Microsoft Office 2013 یکی از معروفترین و قوی‌ترین مجموعه نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای اداری نظیر تایپ و غیره می‌باشد.امکانات اجتماعی جدیدتر و نیز یکپارچگی با Skype نیز از ویژگی‌های جدید آخرین این نسخه از مایکروسافت آفیس است. که در خوش بینانه‌ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی‌ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس‌ها و نرم افزار روی کامپیوترهای شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان یادداشت‌برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می‌دهند. پشتیبانی از قلم‌های تبلتی فرصت‌هایی از قبیل نشانه‌گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

ali بازدید : 152 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود ویندوز 8.1 نسخه مدیا سنتر و اینترپرایز

دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت‌ها / Windows 8.1 Pro with Media Center

اخرین نسخه ویندوز 8.1

<<دانلود رایگان و لینک مستقیم از اصل دانلود >>


 

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته Windows 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند. با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

 

ali بازدید : 188 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آنتی ویروس ESET Smart Security 8.0.3074.0 Final

دانلود آنتی ویروس فوق العاده حرفه ای و کارامد ESET Smart Security نسخه 32 و 64 بیت

آنتی ویروس ایست ورژن 8.0.304.0 / Download ESET Smart Security 8.0.314.0

<< دانلود رایگان با لینک مستقیم از اصل دانلود  >>


 

نام یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی می‌باشد که بیش از 20 سال است در زمینه محصولات امنیتی فعالیت دارد. این شرکت که در شهر براتیسلاوا کشور اسلواکی قرار دارد از سال 1992 شروع به فعالیت کرده و توانسته است رضایت بیش از 100 میلیون کاربر را جلب کند.

این شرکت برای امنیت شبکه‌های خانگی دو محصول با نام‌های ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus معرفی کرده است که هر کدام برای هدفی خاص طراحی شده‌اند، محصولات این شرکت با دریافت جوایز متعدد در این چند سال توانستند بارها عنوان بهترین آنتی ویروس سال را از آن خود کنند؛ محصولات این شرکت با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد خود در ایران کاربران بسیاری دارند که در ادامه این مطلب به معرفی کامل هر دو محصول این شرکت خواهیم پرداخت.

ali بازدید : 160 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش کننده صدا و تصویر KMPlayer v3.9.0.133

دانلود نرم افزار بی نظیر و محبوب KMPlayer v3.9.0.133

دانلود پخش کننده کی ام پلیر ورژن 3.9.0.133 / Download KMPlayer v3.9.0.133

دانلود رایگان با لینک مستقیم از اصل دانلود

 


می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

ali بازدید : 243 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فایرفاکس Mozilla Firefox v36.0

دانلود مرورگر بی نظیر و پرطرفدار فایرفاکس برای PC

دانلود مرورگر فایرفاکس ورژن 36.0 /  Download Mozilla Firefox v36.0

<< دانلود رایگان با لینک مستقیم از اصل دانلود >>

 

 



 

Mozilla Firefox 36.0 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

ali بازدید : 223 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

 

BlueStacks 0.9.11.4119 نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت asldownload دریافت نمایید.

ali بازدید : 113 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار اجرای فایل های فلش Adobe Flash Player v16.0.0.287

دانلود نرم افزار مورد نیاز و کاربردی Adobe Flash Player v16.0.0.287

دانلود نرم افزار فلش پلیر ورژن 16 / Download Adobe Flash Player v16

دانلود رایگان با لینک مستقیم از اصل دانلود 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adobe Flash Player 16.0.0.287 Final | 35 MB

Adobe Flash Player نام نرم افزاری با کارایی بالا، حجم کم در زمینه ی مشاهده ی کلیپ های فلش و فایلهای SWF و همچنین نمایش فایلهای SWF در صفحات وب محتوا، و فیلم ها در مرورگرها، گوشی های تلفن همراه، دستگاه ها و سیستم های عامل می باشد.این برنامه از سیستم های عامل های۶۴ بیتی و مرورگرها، رندر شتاب گرافیک، رمز گشایی بیت مپ ناهمزمان، پشتیبانی بیت مپ با وضوح بالا، و … پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های آن می توان به ویژگی های run time آن از قبیل ساده کردن فرایند توسعه، بهبود عملکرد، حفظ امنیت و حریم خصوصی و پخش برنامه ها با کیفیت بسیار بالا در شماری زیادی از دستگاه ها اشاره نمود..

ali بازدید : 107 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager v6.21 Build 8

دانلود قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager v6.21 Build 8

دانلود اینترنت دانلود منجر ورژن 6.21 / Download Internet Download Manager v6.21

دانلود رایگان با لینک مستقیم از اصل دانلود


 

 

نسخه جدید و بدون مشکل نرم افزار IDM منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. محیط ساده و امکانات خوب، باعث شده تا بیش از 60 درصد کاربران دنیا از این نرم افزار برای دانلود فایل استفاده کنند.

 

اما مشکلی همیشگی کاربران ایرانی، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!

 

معرفی فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود برای نسخه جدید IDM :

در این مطلب، نسخه جدید IDM یعنی Internet Download Manager 6.21 را برای شما آماده کرده ایم.

به همراه این نرم افزار، فعال ساز اختصاصی اصل دانلود  هم منتشر شده است. که میتواند IDM را رجیستر کند تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

 

نسخه جدید نرم افزار IDM را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پخش هفتگی

    دوشنبه ها 

    سریال Battle creek

    سه شنبه ها

    سریال The Originals

    سریال Person of Interest

    چهار شنبه ها

    سریال The Flash

    پنچشنبه ها

    سریال Arrow

    سریال The 100

    جمعه ها

    سریال Vikings 

    سریال The vampire diaries

    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 760
  • بازدید سال : 4,416
  • بازدید کلی : 46,649